طفلة الأسد البارت الحادي والاربعون حتي البارت الخمسون بقلم فاطمه حسن


طفلة الأسد 

البارت الحادي والاربعون حتي البارت الخمسون 

بقلم فاطمه حسن


 البارت41

حازم وندي بصدمه .اي 

هشام .ف اي  

حازم .ازاي يعني عايز تخدها.احنا لسه متجوزين امبارح.

هشام.ما انت هتجي معها هي مش هتجي لوحدها اكيد عايزكم  تجوا تفضلوا معاياا  كام يوم  

حازم .معلش يعمي أنا عايز  افضل ف الفندق كام يوم 

هشام بهدوء.خلاص خليك براحتك أنا هاخد ندي .اي رأيك ي ندي

حازم فضل يبص ع ندي بقوه 

هشام.ها اي رايك ي ندي 

ندي بتوتر وهي بتبص ع حازم.اصل .أصل 

حازم بصوت عالي شوي .ما تخلصي 

ندي مراد واحده اتفتحت ف العيط ع شخصيتها اللي بقت ضعيفة وع كل اللي حصلها 

ندي فضلت تعيط اكتر 

ملك كنت واقفه خايفه

حازم كان لسه هيلمسها رح هشام مسك أيده .سبها.برا  مش عايزك هنأ يلا 

   حازم بص عليها وخرج بحزن وضيق

هشام بحب .اهدي ي دكتوره مش كده 

ندي كنت  بتعيط أكتر.

هشام واقفها ومسح دموعها.شكلي هيكون عندي بنت جديده ثم أكمل بضحك . كده مفضلش غير روح

ندي مكنتش فاهمه اويي 

هشام .يلاا ادخلي البسي ثم أكمل بمرح . وأنا هعلمهوك الاداب  يلا ي حبيبتي

ندي مسحت دموعها ودخلت فعلا تغير هدومها .

هشام بص لاقه ملك ف عيونها دموع .اي ي ملاكي مالك 

ملك بدموع.هي ندي مالها

هشام حضن ملك بحب .ملهاش يقلبي . أنا هجبها علشان تفضل معكي مش انتي عايزه كده 

ملك بسرعه وصوت واطي.ايوه وكمان أنا مش بحب الشرير اللي اسمه حازم بخاف منه 

هشام بضحك وصوت واطي هو كمان.حته أنا بخاف منه 

بعد شوي ندي خرجت 

وهشام خدها ومشي هو ندي وهما خارجين شوفو حازم اللي فضل يبص عليها بهدوء.

هشام .عايزك النهارده بليل 

هشام مشي مع البنات

.....

عند روح 

كنت بتجهز الاكل لاقت حد بيحضنها من ورا 

مراد وهو دافن رأسه ف رقبتها.خلصتي 

روح بتوتر.لسه شوي 

مراد فضل يبوسها بس روح كنت بتبعد .ابعد شوي علشان اخلص 

مراد مد أيده وهو لسه وراها و مسك أيدها وبق يساعدها في تقطيع السلطة-

روح بتوتر.مراد خلاص 

مراد سيب أيدها وقاعد يتفرج عليها وهي بتتطبخ لحد ما خلاصت

روح ومراد قاعدوا علشان يأكلو رح مراد سحب روح وخلها تقعد على رجله 

روح بخجل.انت بتعمل ايه

مراد.هناكل .يلاا اكلني

روح .انت ممكن تاكل لوحدك  

مراد داس على وسطها.اخلصي 

روح فضلت تاكل مراد بضيق.

مراد كان مبسوط جدا 

روح.خلصت 

مراد مكنش عايزها تقوم ف قال .لاا 

روح  بضيق .طب كل 

مراد مكنش قادر ياكل تاني .لاا كلي انتي 

مراد هو اللي فضل يأكلها لحد ما شبعت 

روح قامت تلم السفره

ودخلت المطبخ تغسل المواعين

مراد دخل وراها وحضنها جامد

روح بضيق .ف اي تاني

مراد شالها من غير ما يرد عليها وطلع بيها ع فوق 

مراد حطها ع السرير بهدوء وفضل يقرب منها

روح وهي بترجع لي ورا.ف اي يمراد 

مراد.عايزك 

مراد قرب منها وفضل يبوس*ها وبعدين.....

...

عند هشام 

كان وصل الفيلا وهو والبنات

هشام بحب .يلا ي ندي اطلعي مع ملك ع فوق 

ندي بتوتر .ماما ي.يعني 

هشام قطعها.متخافيش اطلعي انتي مع ملك 

ندي فعلا طلعت مع ملك 

وهشام دخل المكتب وفضل يشتغل شوي ع اوراق

وبعد شوي 

كان حازم داخل بغضب 

هشام رفع عينه من ع الورق ونزلها تاني بهدوء.بعد كده لما تجي تتدخل تخبط ع الباب ي حيوان انت فاهم

حازم مردش عليه.ممكن افهم ندي هتعمل ايه عندك وأنا مش معها إحنا المفروض نكون ف الفيلا بتاعتنا مش عندك 

هشام قام وقرب من حازم بهدوء وقال .عملتها اي 

حازم اتوتر وبعدين اتكلم بهدوء .مش فاهم

هشام .لاا انت فأهم كويس .انت اغتصب*تها مش كده

حازم اتكلم بغضب .دي مراتي ودا حقي 

هشام بسخريه.حقك . امشي من قدامي .وندي هتفضل عندي لحد ما تفهم انت عملت اي علشان انت عايز تتعلم الآداب انت واسد باشا 

حازم قام بغضب

هشام ببرود.وتجي بكره بدري علشان مامتها هتجي انت فاهم

حازم مشي وهو مش شايف قدامه من العصبيه

هشام طلع صوره ورد واتكلم.شوفتي ي ورد قلبي عيالك بيعملو اييي ف البنات دول . أنا مش عارف اتعمل معهم اتعامل مع الاسد اللي عايز يتروض من الأول ولاا مع الغبي التاني . بس أنا مش هسكت وهعذبهم ثم أكمل بحب .بق عندي بنتين ي ورد قلبي مش دا اللي كان نفسنا فيه نفسنا ف بنت بق عندنا اتنين واحلا من بعض

هشام مسح دموعه لما سمع الباب بيخبط. ادخل 

دخلت ندي بكسوف .أنا اسفه ي هشام بيه لو كنت عطلتك عن حاجه

هشام . الصراحه انتي عملتي كده فعلا

ندي .ا .ل.انا اسفه ممكن اجي ف وقت تاني 

هشام بحب .قربي ي ندي 

ندي قربت وشافت الصوره اللي في أيده .

هشام .دي بق ورد قلبي ام أسد

ندي بصت عليه لاقتها جميله اوي.

هشام .ودي بق ندي ثم أكمل مرات الشيطان الشرير

ندي ضحكت غضب عنها ع الاسم 

هشام بحب.انتي هتفضلي هنا وانا بعد كده تقوليلي ي بابا انتي فاهمه 

ندي حضنت هشام بسرعه وفضلت تعيط .

هشام بمرح .ابعدي بق علشان ورد الورود بتغير 

ندي  مسحت دموعها وبعدين بصت ع صوره ورد وقالت .أنا اسفه واكملت بمرح .ليكي حق والله

هشام .طب يلاا ع فوق علشان هنلعب مع الشيطان وهنعلمو الاداب 

ندي بشر مصتنع.اي رأيك هنقت*لو او ندخلو ف قفص مع نمر 

هشام فضل يضحك 

اطلعي ع فوق ي مجنونه

ندي طلعت وهي فرحانه لي اول مره تحس أنها عندها حد يدفع عنها

تاني يوم الصباح

عند مراد وروح

كان مراد صحي الاول وقاعد يبص عليها مش قادر يعترف أنها عجبه

مراد اول ما لاحظ أن روح هتقوم من النوم عمل نفسه نايم

روح قامت  من النوم 

وبصت ع مراد اللي نايم وقامت وهي مسكه دموعها 

ودخلت الحمام بسرعه

اول ما روح دخلت الحمام  

مراد قام وهو مضايق من تصرفها

مراد فضل قاعد مستنها

جوا روح كنت فتحه المياه وقاعده تعيط 

روح بعيط وصوت واطي.دلوقتي هيفضل يقول اني اللي عايزه كده واني ...روح فضلت تعيط اكتر 

برا كان مراد مستغرب هي اتاخرت ليه كده 

مراد خبط ع الباب

روح .اي 

مراد.اخلصيى

روح .حاضر

روح قامت ولبست هدومها وخرجت وهي منزله راسها

مراد.انتي قومتي امتي 

روح.لسه من شوي 

مراد.انتي منزله راسك ليه

ورح رفعها بغضب لاقه عينها حمرا من كتر العياط 

مراد ببرود .مامتك زمانها جي ياريت تلبس بسرعه ودخل الحمام وقفل الباب جامد 

روح اتخضت من قفلت الباب وافتكرت أنه متعصب ع اللي حصل بينهم

جوا 

مرااد بغضب .اهيي قاعده تعيط علشان لمستها زمانها زعلانه علشان مش مع حبيب القلب 

مردا اخد دش وخرج وهو بيلف فوطه حولينا وسطه

لاقه روح جهزت 

روح بخجل .أنا هنزل 

مراد مردتش عليها ورح يلبس

روح نزلت وهي مش قادره تمسك دموعها

بعد شوي مامتها وصلت 

ومراد نزل وفضلوا يتكلموا سوا وروح كنت فرحانه اوي أن أمها جت 

...

عند حازم كان ف العربيه وريح عند هشام زي ما قالو 

حازم فضل طول الليل مش عارف ينام وكان متعصب اوي من كده 

حازم وصل لاقه هشام بيشرب الشاي ببرود .اهلا. اهلا حازم بيه 

حازم بضيق.عمي بلاش طرقتك دي 

هشام .اطلع فوق لمراتك علشان مامتها زمانها جي هتلاقها ف اوضتك القديمه

حازم طلع بغضب وهو مش طايق نفسه ودخل الاوضه لاقها نايمه

بس.........

Fatmahassan 💙

البارت 42

حازم طلع بغضب وهو مش طايق نفسه ودخل الاوضه لاقها نايمه

حازم بص عليها لاقها لبسه لبس شورت قصير ورجلها كل بينا

حازم قرب من وشها اوي ولسه هيبوس*ها صحيت لما حست بنفسه ع وشها

ندي صحيت من النوم ولاقته قريب منها اوي 

ندي صرخت بس حازم حط أيده ع بوقها بسرعه.اهدي دا أنا 

ندي بصت عليه وشالت أيده

حازم بعد عنها وقال.قومي اجهزي يلا  

ندي قامت بكسوف ودخلت الحمام بعد ما جبت هدوم 

حازم فضل قاعد مستنها لحد ما خرجت 

حازم بجمود.انتي هترجعي معاياا النهارده.

ندي بصت عليه بتوتر.ليه . قصدي..

حازم قطعها.انا قولت اللي عندي 

حازم خرج وسبها

ندي خرجت بحزن وراحت عند ملك 

ملك بفرحه.صباح الخير ي ندي  

ندي بحزن .صباح الخير يلا علشان ننزل

ملك وندي نزلو

هشام بحب . صباح الخير

ملك بسرعه.صباح النور هو احنا مش هنروح الشركه النهارده

حازم فضل يبص ع ملك بتركيز 

هشام.لا يقلبي  علشان مامت ندي وكمان هعزم مراد وروح بليل

بعد شوي ام ندي وصلت وندي أو ما شافتها طلعت تجري عليها وفضلت تعيط

هشام بص لحازم بهدوء.

ام ندي .مالك يقلبي ف اي

ندي وهي بتمسح دموعها.لا ابدا اصلك وحشتنيي اويي 

ام ندي بحب .انتي اكتر 

وفضلو يتكلموا ويضحكو  كتير 

عند مراد وروح

كنت مامته مشيت 

روح بتوتر .هو أنا ممكن أروح عندها

مراد.ماشي وأنا ف الوقت دا هكون ف الشركه وأنا رجع هخدك

روح بتوتر.بس أنا عايزه افضل كام يوم قصدي

مراد بص عليها بهدوء.ليه

روح اتوترت اكتر منه طرقته .عايزه اروح عندها كام يوم علشان وحشتني ومشبعتش منها

مراد بهدوء.انا هعمل اني مسمعتش حاجه انتي فاهمه

روح .بس دي ماما

مراد بغضب .أنا قولت اللي عندي واتفضلي ع فوق ثم أكمل.ولو رايحه علشان حبيب القلب ف هو لسه عندي  

روح  بصت عليه بحزن وبعدين طلعت تجري ع فوق بس

مراد.استني 

روح وقفت وهي بتحاول تمسك دموعها.

مراد. النهارده رايحين عند عمي ع الساعه6 تكوني جاهزه 

روح طلعت ع فوق وفضلت تعيط

روح .هيفضل يفكرك ب اللي حصل طول عمرك 

..

عند أسد كأن ف الشركه

محاولش يروح يشوفها النهارده

اسد كان بيحاول يركز بس مش عارف 

اسد لاقه رساله منه ابوه

بيقولو فيها ع الغداء النهارده

اسد قفل التلفون وكمل شغل وهو بيحاول يبعد ملك عن تفكيرو 

 ...

عند هشام 

بعد ما ام ندي مشيت 

حازم .إحنا هنمشي 

هشام بص ع ندي لاقها زعلانه

هشام ببرود.اتفضل الباب عندك .مش فاهم عايز اي 

حازم بضيق.ندي هتجي معايا 

هشام .ودا مش هيحصل طول ما أنا لسه مقولتش اه 

حازم بصوت عالي.يعني اييي 

هشام قام بغضب .صوتك ي حيوان انت نسيت نفسك ولاا اي .اياك ي حازم تفتكر علشان بحبك اني هسمح بي  اللي بيحصل دا أنت فاهم

حازم بضيق لانه بيحب هشام .ا.انا اسف ي عمي حضرتك عارف اني مش قصدي 

ندي كنت واقفه فرحانه لأنها أول مره تشوف حازم خايف من حد أو بيحترم حد 

هشام بص ع ندي وغمزلها من غير ما حازم ياخد بالو 

هشام بعصبية مزيفه.بعد كده تحترم نفسها انت فاهم.وندي هتفضل هنا اتفضل .

حازم كان مشي

هشام .تكون عندي ع الغداء انت فأهم ثم أكمل ي حيوان

حازم مشي وهو مش طايق نفسه 

اول ما حازم خرج ندي وملك  فتحتو ف الضحك ومكنوش قادرين  

هشام بضحك هو كمان .اي رأيكم 

ندي بضحك .ااه مش قادره كان شبه الفار المبلول مش قادر يتكلم

ملك .احسن دا شرير 

هشام .طب يلا اطلعوا ع ما الاكل يجهز والشباب يجوا

ملك بتوتر.هو أسد هيجي

هشام بحب .اه يقلبي متخافيش أنا هكون موجود

ندي وملك طلعوا بسرعه 

ندي دخلت مع ملك الاوضه 

ندي .بابا هشام دا طيب اوي ثم اكملت .اول مره احس اني عندي اب وحد يخاف عليا 

ملك .وأنا كمان 

ندي فضلت تتكلم مع ملك وتعلمها.

بليل 

كان مراد وروح بيركبوا العربيه وطالعين 

بعد شوي وصلوا 

مراد نزل هو وروح 

هشام .اهلاا وسهلا

روح بخجل.اهلاا بحضرتك

هشام .تبارك الله ع كل الجمال دا

مراد حط أيده ع وسطها وسحبها خلها تلزق فيه.ربنا يخليك ي عمي 

مراد سحب روح ودخل 

هشام بضحك وصوت واطي. ابنك بيغير مني ي جلال 

هشام رح عندهم .اطلعي ي روح انتي فوق مع ملك وندي 

روح بصت ع مراد بكسوف .

مراد قرب منها واتكلم بصوت واطي .اطلعي عادي هما كويسين .

روح طلعت مع الخدامه

اول ما روح طلعت .

مراد بغضب.ممكن اعرف بق اللي كنت بتقولو دا 

هشام .ع أنها جميله وكده .اعمل ايه هي فعلاا كده ثم أكمل بخبثه.انا لو مكانك احبسها

مراد اتعصب اكتر وافتكر يوسف واللي كان هيحصل 

هشام اخد بالو أن مراد اتعصب ف سكت 

فوق روح دخلت عند ندي وملك 

ندي وملك فضلو يبصوا عليها.

روح بخجل.احم . أنا روح مرات مراد 

ندي . أهلا

ملك.اهلا بيكي .بابا قال انك هتجي وانك حلوه اوي 

روح فضلت تتكلم مع ندي وملك وهي مبسوطه جدا بيهم 

تحت كان اسد وصل 

اسد بتعب .اهلاا ي بابا .ازيك ي مراد

هشام .شكلك بتتعلم ي اسد بيه اهو

مراد .خلاص يعمي مش وقتو الكلام دا 

هشام قام .أنا دخل المكتب 

مراد بص ع أسد .مالك ي ابني ف اي انت مش شايف نفسك عامل ازاي .

اسد بغضب . مراد مش نقصك انت كمان

مراد مقدرش يمسك نفسه وفضل يضحك

مراد .بق انت أسد اللي محدتش قادر يتكلم معاا .كل دا علشان ملك.بس عمي عرف يعلمك الآداب صح 

اسد .مراد والله لو مسكتش دلوقتي أنا هعلمك الآداب انت فاهم

ف الوقت دا وصل حازم  وكنت البنات لسه فوق 

اسد اول لما شاف حازم

قام بغضب

اسد بصوت عالي.انت بتعمل ايه

حازم بصوت عالي هو كمان.انت مالك .وياريت تواطي صوتك 

اسد قرب منه بغضب بس هشام خرج ف الوقت دا .أسد انت بتعمل اي 

اسد بغضب .اي اللي دخلو هنا 

هشام.جي يشوف مراته زيك بظبط ولو مش عجبك اتفضل برا 

اسد ساكت بغضب 

ف الوقت دا البنات نزلوا 

ع الصوت 

هشام .يلاا الاكل جاهز

اسد مكنش سمعهم وراح عند ملك وحضنها قدامهم

ملك كنت تقريبا مش بينا 

ندي ورح اتكسفو

هشام بسخرية.خلصت 

ملك مكنتش عارفه تعمل اي لأنها كنت مصدومه

اسد سبها.

وبعدين دخلو يأكلو 

ع السفره 

كانوا بياكلوا ف هدوء لحد ماهشام بص ع مراد بخبثه وبعدين

هشام . مبسوطه ي روح 

روح وهي بتبص ع ندي وملك .اوي .أنا مبسوطه اوي اني عرفت ملك وندي 

هشام .طالما كده خليكي معنا كام يوم 

مراد كان بياكل ومره واحدة فضل يكح

اسد هنا مقدرش يمسك نفسه وفتح ف الضحك 

كلهم كانوا مستغربين 

ملك كنت اول مره تشوف أسد بيضحك كده

هشام كأن فاهم

مراد .مش هينفع والله يعم ثم أكمل بخبثه.انت فاهم عريس جديد بق ومحتاج مراتي علطول جانبي 

روح اتكسفت

هشام.لاا ما انت نزل الشغل كفايه كده وبعدين شكل روح فرحانه ف هي هتفضل خلاص ولا اي رايك ي روح

روح بصت ع مراد وبعدين بصت ع هشام مش عارفه تقول اي

مراد قام مره واحده وقال .بعد اذنك ي عمي .وسحب روح ودخل المكتب وقفل الباب

هشام .مش فاهم دا بيت ولاا كباريه.قلت اداب 

اسد ابتسم بهدوء وقام واخد  ملك اللي متكلمتش لما ندي بصتلها

جوا ف المكتب 

مراد فضل يقرب منها وقال .انتي عايزه فعلا تفضلي هنا.انتي عايزه تسبني قصدي يعني ...

روح فضلت تبص ع مراد مش عارفه مالها بس حاجه جواها كنت بترفض تسيبه

مراد بضيق.خلاص خليكي .

وسبها وخرج

فوق 

كان اسد وخدها ف حضنه 

وبيلعب ف شعرها

ملك .ممكن تبعد شوي 

اسد .. شش

اسد قرب منها وبسها بهدوء وملك فضلت ترفض 

اسد اتعصب لما عملت كده رح ......

Fatmahassan♥️


غريب هذا الحب الذي يصيب القلوب فجاه♥️.

البارت 43

ملكت الأسد

Fatmahassan 💙.

اسد قرب منها وبسها بهدوء وملك فضلت ترفض

اسد اتعصب لما عملت كده رح فضل يبوسها بعنف 

ملك زقت أسد وضربته بقلم 

اسد كان واقف مصدوم مش مصدق أن ملك عملت كده 

ملك بغضب لي اول مره.اياك تعمل كده تاني انت فاهم أنا مش بحبك .ومش بحب انك تعمل كده

اسد كان لسه واقف مصدوم

اسد فتح الباب وخرج بسرعه قبل ما يعمل حاجه يندم عليها

أسد نزل وخرج من الفيلا من غير ما يتكلم حته 

مراد كان هيروح ورا بس هشام 

هشام بهدوء.خليك .خلي لوحده شوي

مراد قام بهدوء وهو بيبص ع روح .أنا همشي أنا

هشام وهو بيبص ع روح .روح انت روح هتفضل معنا

مراد كان هيتكلم بس 

روح بخجل.احم معلش ي عمي أنا هروح مع مراد 

هشام بص ع روح بهدوء واتكلم بحب لما لاقها مش مضايقه.عادي يقلبي 

مراد كان فرحان اوي 

مراد اخدها ومشي 

ف العربيه

مراد . مشيتي معايا ليه

روح وهي بترجع شعرها ورا ودانها.هو أنا مش المفروض اكون معك

مراد سكت وكمل الطريق لحد الفيلا 

مراد وروح نزلوا

روح طلعت ع فوق غيرت هدومها ونزلت تاني علطول

روح .هو أحنا ممكن نتفرج على فليم سوا

مراد فضل يبص عليها شوي وبعدين قال . أنا آسف عايز انام 

مراد طلع وسبها

روح فضلت تبص ع مراد وعينها فيها دموع

روح وهي بتمسح دموعها.خلاص يروح مش كل حاجه تعيطي

روح رحت تجيب فيلم وفضلت قاعده تتفرج عليه

فوق مراد كان غير هدومه ونام ع السرير

مراد فضل قاعد مش قادر ينام ومضايق أنه رفض يفضل معها

بعد ساعه.

مراد قام نزل لاقها نامت وهي لسه بتتفرج

مراد ابتسم ع شكلها وشالها وطلع بيها ع فوق 

مراد حطها ع السرير بهدوء وهو بيرجع شعرها لي ورا 

مراد حضنها لكن بتملك 

مراد لسه فاكر كلامات هشام أنها جميله وأنها لازم منخرجش من البيت 

مراد دفن رأسه ف رقبتها ونام ......

...

عند هشام وحازم 

كان حازم لسه هناك

هشام بص ف الساعه وبعدين اتكلم.اي يحازم مش هتروح

حازم ببرود.لاا عايز افضل مع عمي النهارده

هشام .براحتك يحبيب عمك وبعدين بص ع ندي .وانتي يقلبي تنامي مع ملك وبعدين بص ع حازم.وتقفلي الباب من جوا اصل هيكون ف رجل غريب النهارده

ندي مسكت ضحكتها لما لاقت حازم اتعصب 

حازم .رجل غريب دي مراتي هو ف اي

هشام.دا اللي عندي اتفضل اطلع نام .يلاا ندي 

ندي طلعت مع هشام وهي بتبص ع حازم ب إنتصار

حازم اتعصب اكتر 

ندي دخلت عند ملك فعلا

لاقت ملك بتعيط 

ندي بسرعه ونسيت تقفل الباب ب المفتاح.ملك مالك 

ملك فضلت تعيط اكتر .أنا مش بحبه .هو أسد وحش

ندي حضنتها واتكلمت.خلاص يقلبي اهدي 

ملك مسحت دموعها.انا عايزه انام .بعد اذنك

ملك نامت وندي فضلت تبص عليها شوي وبعدين غيرت هدومها ورحت تنام هي كمان

....

ف مكان بعيد

..يعني اي متجوزه مستحيل

مجهول.من فتره مش طويله ي باشا وهي دلوقتي قاعده عند هشام صاحب اكبر شركات ف مصر 

..بغضب .غور من وشي 

بعد ما الرجل مشي 

.....مستحيل تكوني لحد تاني انتي هتكوني مالكي أنا مستحيل اسيب حاجه تعجبني ابدا.

..

عند أسد 

كان لسه ف الشارع بيلف ب العربيه مش مصدق أن ملك تعمل كده 

اسد بغضب.انها هتفضل مع الدكتوره وبابا غلط عليك اتصرف .اتصرف 

اسد مقدرش يمسك نفسه رح وقف العربيه وصرخ بغضب .انت بتعمل معايا كده ليه .اه

اسد بشر . ماشي ي هشام بيه أنا هعرف اخدها كويس اوي 

..

عند حازم كان مش قادر ينام 

حازم قام بهدوء ورح عند أوضه البنات علشان يقوم ندي بس اول ما جرب يفتح الباب لاقه اتفتح 

حازم دخل بهدوء لاقها نايمه ع سرير وملك ع واحد تاني 

حازم شالها بهدوء وخرج علطول

حازم دخل الاوضه وحطها ع السرير وقرب منها ودفن رأسه ف حضنها ونام 

..

تاني يوم الصبح

روح قامت من النوم لاقت نفسها ف حضن مراد ومراد دفن رأسه ف رقبتها

روح اتكسفت بس حاولت تتعامل عادي 

روح وهي بتحاول تقوم.مراد .مراد 

مراد قام من النوم بضيق.ف اي

روح .عايزه اقوم 

مراد سبها

روح قامت وقالت .هنزل أحضر الفطار 

مراد .ماشي

روح نزلت وفضلت تحضر الفطار

فوق مراد قام اخد دش

وبعدين خرج لبس بنطلون بس ونزل

روح كنت بتعمل الفطار

مراد حضنها من ورا وقال .خلصتي 

روح بكسوف وهي بتحاول تبعد .مراد بطل تعمل كده كل شوي 

مراد سبها وقال . بمزاجي اعمل كده او لا 

روح . الفطار جاهز اتفضل 

كان مراد بياكل .

روح .هو أنا ممكن انزل اشتغل 

اول ما روح قالت كده سيب الاكل 

مراد بهدوء مصتنع.نعم 

روح .كنت عايزه انزل اشتغل

مراد بهدوء وهو بيكمل اكل . أنا مسمعتش حاجه.والموضوع دا اياكي تتكلمي فيه بعد كده

روح بضيق .ليه ممكن افهم .أنا من حقي انزل اشتغل.

مراد قام بهدوء وطلع فوق 

روح طلعت ورا بغضب وقالت بصوت عالي.هو ف اي .انت كل حاجه عندك لا .أنا عايزة أنزل اشتغل

مراد قرب منها ومره واحده مسكها من شعرها جامد.

مراد بغضب .اياكي تفكري تعلي صوتك تاني انتي فاهمه

روح بوجع.سيب شعري 

مراد.فاااهممه 

روح بدموع.ايوه 

مراد سبها وقرب منها ومسح دموعها بهدوء.ايوه كده طول ما انتي بتسمعي الكلام أنا بكون كويس 

مراد حاول يبوسها بس هي رفضت

مراد زقها ع السرير بغضب ودخل يلبس 

روح فضلت تعيط 

..

عند ندي قامت لاقت نفسها نايمه ف الاوضه بتاعتها

ندي .اي دا .هو أنا نامت هنا ولا اي 

ندي لسه هتقوم لاقت حازم بيخرج من الحمام

ندي قامت بغضب .انتي اللي جبتني هنا 

حازم .ايوه 

وفضل يقرب منها وهي ترجع لحد ما لازقت ف الحيطه.

حازم برغبه .اصلك وحشتنيي

ندي بدموع.لو قربت مني هصوت

حازم سبها بسخرية.مش محتاجه تعملي كده الحاجه اللي بستخدمها وبعد كده  برميها

ندي بغضب . طالما كده طلقني خليني اخلص منك .انا بكر*هك ي حاز م بكر*هك 

حازم بسخرية.انا اللي بموت فيكي

حازم سبها وخرج 

ندي . بكر*هك

ندي دخلت تاخد دش يريح أعصابها وهي مش طايقه نفسها

تحت كنت ملك وهشام هيمشوا يرحوا الشركه


والله كنت للحب كارها.ولكني ابتليت بك بلاء جميلا

             فأراد الله والقلب اطاع🖤....

البارت 44

تحت كنت ملك وهشام هيمشوا يرحوا الشركه 

حازم نزل وهو متعصب 

لاقه هشام لسه موجود 

هشام .اي ي حازم مش كفايه كده 

حازم بستغراب مصتنع.كفايه اي يعم مش فاهم 

هشام بوقحه .تمشي كفايه عليك كده عرفت كفايه اي 

حازم . لا معلش يعم أنا عايز افضل شوي كمان .اي هتمشني غضب 

هشام بص ع حازم بتحدي ف الوقت دا نزلت ندي 

هشام .تعالي ي ندي عايزك

هشام وندي دخلو المكتب 

حازم بص ع ملك لاقها قاعده بخوف 

حازم بهدوء وهو بيقرب منها.انتي خايفه مني 

ملك بضيق.لاا بس ابعد 

حازم .طب انتي هتفضلي هنأ

جوا 

هشام .إحنا هنمشي وحازم هيفضل موجود

ندي بتوتر .ل.ليه 

هشام قرب منها وبسها بهدوء من راسها.اللي اعرفه عن الدكتوره ندي أنها قويه وضربت الحيوان اللي برا دا ب القلم مرتين

ندي كنت هنتكلم بس هشام 

هشام .خليني اخلص كلامي 

ندي انتي دكتوره وقبل كل دا انتي من بنات حواء استخدامي ذكاءك

ندي .ازاي 

هشام .اي ست ليها طرق وذكاء وانتي ست وكمان دكتوره يعني مش حازم اللي مش هتقدري عليا.عايزين نشوف شاطرتك ي دكتوره

ندي دخلت ف حضن هشام

هشام حضنها بهدوء.

ندي . شكراً ي.ي .يا بابا 

هشام بحب .بنتي لازم تكون قويه أنا همشي عايز اجي الاقيك بتقوليلي أن أول خطوة اتعملت 

هشام خرج لاقه حازم قاعد ع أعصابه 

هشام ابتسم بسخرية وقال .يلاا ي ملك 

هشام اخد ملك ومشيوا

....

عند مراد وروح 

مراد خرج لاقه روح لسه بتعيط قام خرج وسبها تعيط 

مراد طلع ع الشركه بغضب 

بعد شوي مراد وصل الشركه

ودخل

مراد دخل لاقه أسد جوا

مراد.صباح الخير

اسد .....

مراد بصوت عالي شوي.اسد 

اسد .اي 

مراد .ملك 

اسد وهو بيرجع يشتغل ع الأوراق تاني.مفيش واتفضل ع مكتبك 

...

عند ملك وهشام 

كانوا وصلوا الشركه 

السكرتيره اول ما شافت هشام .هشام بيه سيف بيه جوا مستني حضرتك 

ملك وهشام دخلوا 

وسيف اول ماشاف ملك فضل يبص عليها

سيف .اهلاا هشام بيه .اهلاا ملك هانم 

ملك بهدوء.اهلاا 

هشام .اهلا اتفضل 

هشام وسيف فضلوا يتكلموا في الشغل وملك كنت زهقانه 


.....

عند ندي وحازم 

اول ما خرجت من المكتب 

حازم.كان عايزك ف أي

ندي بتوتر مصتنع.اص.اصل.

حازم بشكك.ف اي 

ندي . كان بيقولي اني ارفع عليك قضيه واني أطلق منك 

حازم كان بيسمع وهو هيموت من العصبيه .اه وبعدين

ندي .بس كده 

حازم .كل الوقت دا .مقالش حاجه تاني 

ندي بتوتر مصتنع.لاا بعد اذنك 

ندي طلعت فوق بسرعه وهي فرحانه 

تحت حازم مكنش قادر يمسك نفسه.

..

عند هشام وسيف 

خلصوا والورق 

سيف بص ع ملك لاقها زهقانه

سيف . ممكن ي هشام بيه اخد الهانم  وناكل برا 

هشام .اي رأيك ي ملك 

ملك بتوتر .مش عارفه ي بابا 

سيف .لو تحبي ممكن هشام بيه يجي معنا 

ملك . ماش

سيف وهشام وملك رحوا ياكلوا 

بعد شوي وصلوا 

ودخلوا ياكلوا وسيف علطول عينه ع ملك 

بعد شوي خلصوا 


...

عند أسد كان قاعد يشتغل وهو بيفكر ف ملك 

لحد ما خلص شغل 

..

ملك روحت وهي وهشام

البيت 

هشام دخل لاقه حازم لسه موجود

هشام . شكلك هتنورنا كتير ولا اي 

حازم.اه دا أنا حته بعت اجيب الشنط بتاعتي .عايز افضل مع عمي كام يوم .وكمان الفيلا وحشتني انت نسيت اني كنت عايش هنا مع ورد قلبي ولا اي 

ملك أستغربت من الاسم 

هشام بسخرية.خليك .يارب بس تعرف تعمل حاجه

هشام دخل المكتب وملك دخلت ورا علطول.هو ليه قال ورد قلبي

هشام .ليه اي ي ملك 

ملك .أصل .أصل أسد قالي أنها امه وأنه كان بيقولها كده 

هشام وهو بيبص ع صوره ورد .كلنا.حته حازم كان مش بيسبها.دا كان اسمها ورد القلوب . ثم أكمل بحزن.كنت بتخانق معهم لما يقولها كده .كل واحد كان عايزها تكون معا .أسد كان بيغير من حازم .وبردك حازم كده وأنا كنت بغير من ولادي .

ملك مسحت دموعه .متزعلش هي ف مكان احسن مش كده 

هشام بحب .ايوه ي قلبي .يلا اطلعي ع فوق 

..

..عايزها تكون عندي النهارده

مجهول .تحت امرك

..خلاص هتكوني ملكي بتاعتي أنا وبس

النهارده هتكوني معايا صدقني هندم اي حد ضايقك وانت اول واحد ي أسد باشا

....

بليل 

مراد رجع تعبان 

لاقه روح نايمه 

مراد قرب منها وحضنها بس روح اول ما لمسها صحيت

مراد وهو بيدفن رأسه ف رقبتها.ششش دا أنا

روح بتوتر .ممكن تبعد شوي 

مراد بتعب . أنا تعبت اوي النهارده ف الشغل ف خليني أنام ف هدوء

شوي ومراد رح ف النوم وه حضنها

روح فضلت تبص عليه ورفعت أيدها وفضلت تلعب ف شعره لحد ما نامت هي كمان 

..

بليل 

نزلت رجاله من العربيه بعيده عن الفيلا 

واحد منهم . عايزين نخلص بسرعه ومن غير دم علشان الباشا خايف ع الهانم


الرجاله دخلت بسرعه وضربه الحراس اللي واقفين عند الباب ودخلوا بهدوء  ودخلوا بهدوء لاقها نايمه حطه المنوم ع وشها وخدها ونزلو 

تاني يوم الصبح 

ملك كنت لسه نايمه من أثر المنوم 

وحد حط أيده ع وشها وقرب منها وبسها ونزل وسبها

عند هشام

كان وقف وهو هيموت من الخوف 

الصبح بدري الحراس قامو من أثر الضرب وبلغو  هشام 

حازم كان واقف مع هشام .يعني اي يدخلو وانتو زي البقار كده 

هشام .مش وقته اهم حاجه ملك لازم أسد يعرف ب اسرع وقت 

هشام طلع تلفونه واتصل ع أسد .

اسد .نعم ي بابا خير

هشام .ملك اتخطفت والحراس مضربين لازم تجي ف اسرع وقت 

اسد بصدمه.اااااييييييي

Fatmahassan ❤️

البارت 45

ملكت الأسد

اسد بصدمه. ااايييييي 

هشام .أنا هبلغ البوليس حالاا.بس انت لازم تجي 

اسد بهدوء مصتنع .لاا أنا مش عايزه حد يعرف 

هشام بصوت عالي.يعني اي يعني اسيبها كده 

اسد .بابا دي مراتي انت فاهم مرات مين .أنا هعرف اتصرف لوحدي .

هشام .يعني اي 

أسد بهدوء .مش دلوقتي ي بابا مش دلوقتي

هشام قفل ما اسد وهو خايف من هدوء أسد 

...

عند أسد طلع فوق ودخل الاوضه بص عليها بهدوء وهي نايمه زي الملاك 


اسد افتكر اللي حصل امبارح

فلاش باك

اسد .كلهم نايمين 

الخدامه بحترام.ايوه ي أسد باشا 

اسد دخل بهدوء من الباب السري اللي كان بيهرب منه زمان بعد ما الخدامه فتحتلو  

اسد طلع ع فوق بسرعه وفتح الباب .لاقها نايمه 

اسد حط منوم ع وشها وشالها .

اسد لخدامه .انتي هتفضلي مكانها زي ما قولتك 

الخدامه.بس هشام بيه 

اسد بصوت واطي.ملكيش دعوه أنا عايز كل يفتكر أن ملك لسه نايمه ف سريرها لحد بكره

الخدامه نزلت مع أسد وقفلت الباب تانى ورجعت نامت ع السرير

باك....

اسد بص ع ملك لاقها بتفوق.

ملك قامت بتعب وفضلت تبص حوليها لاقت نفسها ف مكان غريب  

ملك رفعت عينها لاقت أسد واقف بيبص عليها

ملك قامت بسرعه بس كنت هتقع.

اسد .اهدي هتقعي كده 

ملك .أنا فين .فين بابا 

اسد وهو بيقرب منها.هنا مفيش غير أسد وملك بس 

ملك بتوتر .ابعد احسنلك

اسد وهو بيقرب اكتر .ليه .هتعملي اي

ملك بتوتر اكتر .هصوت

اسد قرب منها وبسها بهدوء من خدها.مفيش حد هيمسعك يقلبي 

ملك زقت أسد.انا فين أنا عايزه امشي

اسد .انتي ف الساحل يقلبي

ملك .فين يعني 

اسد .ع البحر ف الفيلا بتاعتي 

ملك.انا عايزه امشي 

اسد سبها ومشي وهو بيقول .إحنا هنفضل هنا 

...

انطقي ي بت فين ملك 

الخدامه بعيط .والله معرفش هو أسد باشا دخل بليل وخدها وأنا معرفش رح فين 

احد الرجاله .نخلص ي باشا 

..رح مش عايز دم وبعدين بص ع الخدامه 

وهي اكيد عرفه لو قالت حاجه اي اللي هيحصلها مش كده 

الخدامه بخوف .عرفه . عرفه

..ارميها ف اي مكان يلا 

بعد ما خرجوا 

..لازم اعرف هي فين لازم

....


عند هشام

حازم طلع لاقه ندي بتعيط 

حازم قرب منها.اهدي ف اي 

ندي بعيط.م.ملك هتعمل اي .طب هما هيعملو فيها أي

حازم مسح دموعها.اهدي إحنا هنتصرف وهي ترجع 

ندي .بجد  

حازم .ايوه كفايه كده 

....

عند مراد 

قام من النوم ع صوت التلفون 

مراد .الو

اسد .انت لسه نايم 

مراد.ف اي ي أسد 

اسد بهدوء .ف حد كان عايز يخطف ملك 

مراد قام بسرعه . نعم. ازاي دا حصل .هي كويسه 

اسد .ايوه هي معايا دلوقتي

مراد. بس ازاي وهي كنت عند عمي 

اسد .ما أنا خطفتها

مراد .أسد أنا مش فاهم حاجه

اسد حكلو كل حاجه

اسد . دلوقتي احنا مش ف القاهره ومحدتش يعرف إحنا فين أنا هفضل هنا فتره وعايز كل حاجه تكون عندي ي مراد 

مراد بتعب .ماشي .سلام  

مراد قفل مع أسد وقام يشوف روح 

مراد نزل تحت لاقها بتتفرج ع كرتون

روح اول ما شافت مراد قام .تحب اجهزك الفطار 

مراد بتعب .عايزه فنجان قهوه

روح.بس 

مراد . اخلصيي

روح.حاضر 

روح رحت تجهز القهوه لي مراد 

....

عند أسد وملك 

ملك نزلت لاقت أسد بيقفل الفون 

ملك بعصبية.انا عايزه امشي

اسد...

ملك .رد عليا.انا عايزه اروح لي بابا 

اسد .مش هنمشي وانتي مش هتروح ف حته .واسكتي بق

ملك .أنا عايزة امشي بقولك 

اسد قرب منها ورح بسها

اسد .لو مسكتيش هعمل كده تاني 

ملك . أنت

اسد قرب.ها 

ملك حطه أيدها ع بوقها بسرعه . 

اسد فضل يضحك ع شكلها

اسد سحبها.طب يلاا نعمل اكل سوا 

اسد اخد ملك ودخلوا المطبخ.

اسد .تحبي تكلي اي بق 

ملك أستغربت أسد 

اسد وهو بيرجع شعرها لي ورا.مالك يقلبي بتبصلي كده ليه 

ملك .مفيش وابعد شوي

اسد قرب اكتر .ليه 

ملك .انت بتخوفني لما بتقرب كده 

اسد بسها من رأسها.متخافيش يقلب أسد حته لو مني ثم أكمل بمرح .يلا بق علشان هموت من الجوع 

..

عند مراد ورح

كنت روح خلصت القهوة

ومراد بيشربها

روح . أنت كويس 

مراد بهدوء.ايوه 

روح.طب هو أنا ممكن اروح عند ماما اصلي مش بلاقي حاجه اعملها وطول اليوم لوحدييي

مراد بعصبية.هو كل شوي ماما .ماما هو ف اي

ورمه القهوة ع الأرض بغضب.

روح عينها اتملت دموع وبصت ع مراد .أنا عمري ما هحبك ف حياتي  .أنا بكر*هك

وطلعت تجري ع فوق 

مراد طلع وراها بغضب لاقها بطلع شنطه وبتحط هدومها فيها.

مراد ببرود.وحضرتك بتعملي اي 

روح .طلقني .أنا زهقت حاولت اتعمل عادي حته وأنا مش بحبك بس كفايه 

مراد قفل الباب ب المفتاح.رجعي الهدوم مكانها ...

..بارت قصير كده

بس هو علشانكم


ادعولي اللي نفسي فيه يحصل لو ممكن🖤 ..

البارت46

ملكت الأسد

مراد قفل الباب ب المفتاح .رجعي الهدوم مكانها

روح بغضب .طلقني أنا بكر*هك وبكر*هنيى وبكر*ه اليوم اللي شوفتك فيه

مراد بهدوء مخيف.رجعي الهدوم مكانها

روح رحت عندو وصرخت.قولت لااا . حاولت اتعامل معك عادي مع اني مش طايقك اصلاا . تعرف ي مراد انت اكتر شخص بكر*ه ف حياتي حتي يوسف ميجيش جانبك حاجه حتى  بعد اللي عملو 

مراد كان بيسمعها بهدوء  

روح بغضب.رد عليااا.خليك راجل مره واحده في حياتك بق وطلقني   

1.2.3

وكنت روح وقعه ع الأرض

من قوه القلم اللي نزل ع وشها

مراد.كلمه كمان ومش هيطلع عليكي صبح انتي فاهمه

روح قام بصعوبة ورحت تلم هدومها تاني 

مراد بغضب .ررروح

روح .خليك راجل بق

مراد رح عندها وزقها ع السرير

مراد.انا هوريكي

روح فضلت ترجع لي ورا بخوف .ا.انت هتعمل ايه

مراد قلع القميص بتاعه وفضل يقرب منها.

روح كنت رايحه تقوم بسرعه بس مراد مسكها من رجلها وبعدين...........

....

عند أسد وملك

كانوا خلصوا اكل 

اسد رح قاعد على السفره وملك ع رجله 

ملك بتوتر.انا ممكن 

اسد بسرعه.انتي مش هتقومي من ع رجلي 

اسد فضل ياكل ملك بحب 

ملك كنت بتاكل وهي فرحانه ومبسوطه  بس حاولت تخبي دا 

اسد وهو بيمسح الاكل اللي ع بوقها بحب .تحبي نخرج

ملك فتحت بوقها بصدمه  

اسد  بضحك .لو مقفلتيش بوقك دا أنا اللي هتصرف

ملك مكنتش فاهمه حاجه

اسد.طالما مش فاهمه افهمك 

اسد حط أيده ع وسطها ومره واحدة سحبها وفضل يبوسها

ملك حاولت تبعد بس معرفتش رحت استسلمت

اسد ابتسم بهدوء لما لاقها استسلمت

بعد فتره أسد سبها لما لاقها مش قادره تتنفس

ملك بصت ع أسد .ا.ا.انت قليل الاداب

وقامت تجري ع فوق بس اسد مسكها بسرعه

اسد بضحك .أنا قليل الاداب.ليه عملت اي 

ملك بخجل . أنت

اسد وهو بيقرب اكتر .أنا اي يملاكي

ملك بخجل.اسد خلاص

اسد .طب تحبي ننزل المياه شوي 

ملك .لاا . أنا بخاف 

اسد بحب وهي بيمسك وشها .أنا معكي ومش هسيبك يلاا .

ملك بخوف .بلاش  علشان خاطري

اسد بحب .طب خلاص .تحبي تتفرجي عليا

ملك . ماشي

اسد قلع ونزل البسين

ملك فضلت تبص ع أسد وهي فرحانه

ملك ف نفسه.دا بق طيب خالص يارب يفضل كده علطول

اسد نزل تحت المياه وفضل تحت فتره 

ملك قامت وقفت بخوف .أسد بطل تعمل كده 

اسد .....

ملك بدموع.اسد أنا خايفه خلاص 

اسد طلع من تحت المياه

اسد خرج من المياه.اهدي  يقلبي

ملك فضلت تعيط.انت كل .كل شوي تعمل كده

اسد حضنها.مكنش قصديي خلاص .أنا آسف 

ملك .انت أسد وحش 

اسد شالها.طالما أنا أسد وحش يلاا بينا 

اسد نزل بيها البسين 

ملك فضلت مسكه ف أسد جامد بخوف .أسد 

اسد بحب .عيون أسد 

ملك بخوف.اوع تسبني أنا خايفه

اسد حضنها بتملك .عمري 

اسد فضل يعلم ملك وملك بعد شوي بطلت تخاف وفضلت تتضحك

اسد حط ملك ع طهرو وفضل يعوم بيها وهي بتضحك

ملك .تاني ي أسد تاني 

اسد ابتسم بحب عليها.

....

عند هشام كأن قلقان ع ملك 

ولحد دلوقتي أسد مجش  او اتصل عليه

هشام .ربنا يستر يارب

هشام طلع فوق يشوف ندي 

عند ندي 

كنت لسه خايفه ع ملك ومش عارفه تعمل 

هشام طلع لاقها قاعده خايفه

هشام.تعالي يقلبي

ندي دخلت ف حضن هشام.

هشام بحب.هي هتكون كويسه يقلبي اهدي

ندي بعيط.انا خايفه عليها اوي

هشام.متخافيش هتكون كويسه.ارتحي أنتي دلوقتي

هشام سبها وخرج وحاول يتصل ع أسد كتير مش بيرد

عند حازم .

حازم.عرفت هي فين 

..لا ي باشا لسه

حازم بغضب .اخلص بروح امك عايز اعرف مين اللي خطفها

...

عند مراد وروح

مراد قام من جانبها ودخل الحمام 

مراد اخد دش وخرج وهو بيلف فوطه حولينا وسطه

 وبعدين دخل يلبس 

وخرج بص عليها بهدوء وبعدين مشي 

عند روح نايمه 

مراد خرج ركب العربيه لانه كان مخنوق من اللي حصل بس لاقه هشام بيتصل عليه

مراد بهدوء.ايوه يعمي

هشام بغضب .فين أسد ي مراد وازاي متصرفش لحد دلوقتي

مراد.يتصرف ف اي 

هشام.ف خطف ملك .ازاي يسيب مراته كده

مراد بستغراب. مش فاهم حاجه.مش ملك مع أسد

هشام بصدمه.اي

مراد قالو كل حاجه.

هشام بغضب.هو فين دلوقتي

مراد.معرفش صدقني يعمي 

هشام .ماشي .أنا هعرف اتصرف 

مراد قفل معه وطلع ب العربيه

...

عند أسد وملك طلعوا من البسين ع فوق 

اسد .يلا غيري بسرعه وأنا هدخل الحمام التاني 

ملك .حاضر

اسد اخدت الهدوم ومشي وملك رحت تاخد هدوم ملقتش حاجه

ملك بردت من الوقفه كده رحت اخدت تشيرت من بتاعو اسد 

ملك دخلت تاخد دش سخن وبعد شوي خرجت وهي لبسه التشيرت

كان اسد قاعد ع السرير 

اسد بص عليها برغبه لأنه كان قصير

ملك بكسوف .ملقتش حاجه تاني 

اسد .أنا اسف نسيت اجبلك هدوم. بس بكره هتكون عندك 

ملك قربت من السرير بتوتر ونامت .

اسد سحبها وخلها ف حضنه.قربي مني 

ملك دفنت رأسها في رقبته.عايزه انام اوي ي أسدي

اسد فرح اوي أنها رجعت تقول الاسم دا تاني.نامي يروحي 

اسد وملك ناموا ..

...

يعني اي لحد دلوقتي مش عارف هي فين 

...مش عارفين نوصلها خالص ي باشا 

اتصرف دي مش مشكلتي أنا عايزها عندي تكون ملكي انت فأهم

تحت امرك

....


البارت متأخر بس معلش

أنا كتبت ب العافيه 😢

البارت 47

تاني يوم الصبح

روح قامت بتعب 

روح بصت جانبها ملقتش مراد

فضلت تعيط وتصرخ

روح بعيط.بكر*هك .ب

بكر*هك

روح قامت بصعوبة ودخلت الحمام روح فضلت جوا تعيط 

وبعدين اخدت دش وخرجت

روح لبست هدومها بتعب ورحت ع السرير ورجعت تكمل نوم 

...

عند أسد وملك

ملك صحيت الأول لاقت أسد لسه نايم

ملك قربت منه بتوتر وبسته وقام بسرعه تجهز الفطار

بعد شوي

اسد قام بص عليها مقلهاش

اسد قام بسرعه ودخل يشوفها ف الحمام وبعدين نزل تحت سمع صوت من المطبخ

اسد مسح على وشه بتعب وبعدين دخل لاقها بتجهز الفطار 

اسد حضنها بتملك.بتعملي اي 

ملك بكسوف .الفطار 

اسد بسها من خدها وقال .كنتي قولتلي علشان اساعدك 

ملك .عادي أنا بعرف اتصرف لوحدييي

اسد .طب تحبي نخرج

ملك بصت ع أسد وقالت .لا

اسد وهو بيرجع شعرها لي ورا.ليه حته علشان اجبلك هدوم ثم بص عليها بخبثه .ولاا دي احسن دي حته هتاكل منك حته

ملك اتكسفت.بس 

بق 

اسد بق يقرب اكتر .ليه 

ملك بسرعه.البيض 

ملك زقت أسد ورحت تشوف البيض

اسد بصدمه.البيض

ملك حطه  الاكل ع السفره 

ملك .يلا

 اسد رح ياكل بضيق 

ملك فضلت تبص ع أسد وهي زعلانه

ملك .هو أنا ممكن اكلم ندي علشان وحشتني

اسد بهدوء.مش هينفع دلوقتي

ملك بتوتر اكتر.بس أنا عايزة أقولها ع حاجه ضروري

اسد . محتاجه حاجه

ملك بكسوف.مش هينفع اقولك انت لازم اكلم ندي 

اسد بهدوء.حاضر

اسد قام بعد ما خلص اكل  

اسد . أنا هكلمها دلوقتي مش عايزها تعرف إحنا فين ي ملك فاهمه

ملك بسرعه.ماشي 

..

عند ندي 

كنت قاعده ف الأوضه بتفكر في ملك وحازم اللي بق يختفي كتير

ندي .معقول هو 

لا لا اكيد مسحتيل يكون هو يخطف مرات ابن عمه 

ندي فضلت مسكه راسها وهي  بتفتكر تصرفات حازم كلها

ندي .لاا اكيد لاا 

ندي لاقت تلفونها بيرن

ندي .الو 

اسد .اهلا ي ندي دا أنا اسد 

ندي بسرعه .انت لاقتها

اسد.اهدي .وخدي كلمها

ملك اخدتت التلفون من اسد

ملك.عامله اي 

ندي بسرعه .انتي كويسه اي اللي حصلك.اسد عرف مين اللي اخدك 

ملك بستغراب.انا مش فاهمه حاجه.

ندي بهدوء مصتنع .خلاص يقلبي مش مهم .قوليلي عامله ايه

ملك بصت ع أسد وقالت .هو أنا ممكن اكلمها فوق 

اسد .ماشي 

ملك طلعت تجري بسرعه ع فوق.

اسد استغربها وكان هيطلع وراها.

اسد لنفسه .بلاش ي اسد

فوق ف الأوضه 

ملك كنت بتكلم ندي 

ملك .اعمل ايه

ندي بحب .اللي انتي عايزه

ملك بتوتر.بس 

ندي .متخافيش يقلبي .ماشي 

ملك .ماشي 

ندي .واعملي دلوقتي********

ملك .ماشي

ملك قفلت مع ندي وفتحت الباب ونزلت لاقت أسد قاعد بهدوء

ملك قربت منه .شكرا 

اسد .انتي كويسه 

ملك بسرعه .ايوه بس انت ممكن تروح تجبلي هدوم 

اسد .طب تحبي تجي معايا

ملك بتوتر .هااا لاا أنا عايزه افضل هنا

اسد استغرب هي ليه خايفه ومتوترة كده

اسد .انتي كويسه ملك متوتره ليه كده

ملك بسرعه.مفيش

اسد بهدوء مصتنع.طيب أنا هروح اجبلك الهدوم ياريت متخرجيش من الفيلا ولا حته الجنينه انتي فاهمه

ملك بسرعه.فاهمه بس روح انت 

اسد بص عليها بشك وبعدين مشي 

عند هشام

كان قاعد بيفكر ف اللي بيحصل ومين دا اللي حاول يخطف ملك 

ف الوقت دا دخلت الخدامه

الخدامه.هشام بيه سيف بيه برا

هشام بستغراب.خلي يتفضل

سيف دخل 

سيف .اهلا هشام بيه

هشام.اهلا ي سيف ي ابني 

سيف .عرفت أن حضرتك مش بتروح الشركه ف قولت اجي اطمن ع حضرتك 

هشام بهدوء.ربنا يخليك

سيف .حضرتك كويس 

هشام . الحمدلله

سيف . وملك

هشام فضل يبص ع سيف بهدوء

....

عند 

مراد كان قاعد ف الشقه بتاعتو 

مكنش عايز يروح ..

وقاعد بيفتكر كل حاجه حصلت

مراد بعصبية وصوت عالي.انا هعرفها أنا مين كويس اويي أنا هندمك ع كل كلمه قولتها لازم اندمها

مراد قام ومشي علشان يروح الفيلا 

بعد شوي مراد وصل وطلع ع فوق علطول 

مراد دخل الاوضه لاقها نايمه

مراد بصوت عالي.قومي 

روح قامت بسرعه بصت عليه لاقتو بيقولها.انتي لسه نايمه

روح وهي مش طايقه تبص ف وشه . تعبانه سبني ف حالي بق

مراد قرب منها ومسكها من شعرها.اانتي بتردي علياا ولاا اييي ي حيوانه

روح دموعها كنت بتنزل بصمت.سيب ش.شعري

ف الوقت دا تلفون مراد فضل يرن 

مراد سبها بغضب .

ورد ع التلفون.اي 

احد الحراس.احنا لاقنا الخدامه ي باشا وهي ف المخزن القديم دلوقتي

مراد.خليك معها لحد ما اجي 

مراد بص ع روح وبعدين قرب منها.استعداي كويس بق علشان اللي حصل

 امبارح هيحصل تاني 

مراد مشي وسبها

روح فضلت تعيط

بس مره واحده قامت 

......

عند هشام

هشام .مالها ملك 

سيف بهدوء مصتنع .كويسه

هشام .ايوه الحمدلله هي مع أسد 

سيف بستغراب.مع أسد . فين ؟

هشام بهدوء.انا اسف ي سيف بيه أنا عندي حاجات مهمه دلوقتي ممكن ناجل كلامنا لوقت تاني 

سيف .احم .طبعا بعد اذنك 

سيف مشي وهشام فضل يبص عليه بهدوء وغموض

..

بليل عند أسد

كان لسه برا 

وطول الوقت بيفكر ف ملك 

بعد شوي أسد رجع ودخل الفيلا ملقاش صوت 

اسد .ملك 

....

اسد بصوت عالي جدا.ملك 

اسد رمه الهدوم وطلع بسرعه ع فوق .

رح وقف مصدوم


أنا اسفه ع التأخير

بس زي ما قولتلك فتره بس

البارت 48

اسد بصوت عالي جدا.ملك 

اسد رمه الهدوم وطلع بسرعه ع فوق

رح وقف مصدوم

لما لاقها وقفه ف نص الاوضه

اسد بسرعه وهو بيمسك أيدها بغضب .مكنتش بتردي علياا ليه.

ملك بتوتر..ا.انا 

اسد بغضب.انتي اييي افهمي أنا مقدرش اخسرك مقدرش 

ملك دخلت ف حضن أسد.ب.بحبك ي أسدي

اسد بصدمه . اي 

اسد حاول يطلعها من حضنه بس كنت مكسوفه 

اسد طلعها وبعدين بص عليها لاقها لبسه قميص قصير اوييي

أسدبغضب مصتنع.اي دا يملك 

ملك بتوتر.اي.مش عجبك 

أسد وهو بيحاول يتحكم في نفسه .ايوه شكلك وحش . وبعدين مش عيب تلبس كده انتي مش صغيره ع الحاجات دي 

ملك بغضب.انا مش صغيره

اسد .لاا صغيره مين بق قالك انك كبيره

ملك بغضب شديد.قولتلك أنامش صغيره.ندي قالتي كده والدكتورة قالتي كده 

اسد بستغراب.دكتوره مين 

ملك بخبثه .هو أنا مقولتلكش أن بابا جبلي دكتوره وكنت معاياا ف الفيلا علشان تعلمني 

أسد مسح على وشه.بابا داا مش هيستريح مش كده 

ملك بخبثه . ايوه وبعدين قربت من اسد وبستو من خده .هروح أنام أنا ي أسدي

اسد.تنامي 

ملك بدلع . ايوه هموت وانام 

اسد فضل يقرب منها وهي بترجع لي ورا.

ملك .انت هتعمل ايه

اسد مره واحده شالها

ملك بدموع.انت هتعمل ايه ي اسد 

اسد حطها ع السرير بهدوء

اسد .هنام مش أنني عايزه كده .

اسد بسها من راسها.يلاا نامي وأنا هروح اخد دش.

اسد سبها ودخل الحمام وقفل الباب

اسد جوا.اهدا ي أسد أهدا انت السبب 

عند روح 

قامت مره واحده

ولبست بسرعه بخوف 

وطلعت شنطه وحطه فيها هدومها وفلوس ونزل بسرعه ع تحت 

روح خرجت من الفيلا بسرعه لما ملاقتش حد 

وركبت تاكسي 

روح .محطه القطار بسرعه

بعد شوي روح وصلت هناك

روح نزلت بسرعه وركبت اول قطار لي اسكندريه

...

عند مراد وصل المحزن لاقه الخدامه موجوده

مراد قاعد وقال بهدوء.احكلي يلاا كل حاجه كده بهدوء

الخدامه بخوف .ا.ان .انا معرفش حاجه

مراد بغضب .ما تخلصي يروح أمك أنا مش فاضي 

الخدامه بخوف.هيقتلني ي باشا

مراد.اخلصي انتي بس بدل ما اقتلك أنا

الخدامه.انا معرفوش.هو فضل يقول إنه عايزها هو كأن كبير ف السن . تحسو مهوس بيها ي باشا . والله هو دا اللي حصل

مراد خاف ع ملك اكتر .خلهوها تمشي 

مراد قام مشي وهو طول الطريق بي يفكر ف مين دا ...

..

عند ندي قفلت النور علشان تنام

بس شوي وحست أن ف حد 

ندي كنت لسه هتتحرك بس شمت ريحته

ندي فضلت عامله نفسها نايمه

عند حازم قلع هدومه ولبس بنطلون قطن اسود بس ورح ينام جانبها

حازم سحبها مره واحده جامد لحد ما لازقت فيه

حازم بتعب .مش عايزه حركه كتير لاني تعبان 

حازم دفن رأسه ف رقبتها ونام

ندي كنت متوتر اوي وفضلت ثابتة لحد ما رحت ف النوم

....

عند أسد خرج من الحمام

لاقه ملك لسه قاعده 

اسد بحب .اي يقلبي مش هتنامي 

ملك بخجل لأن أسد كان لبس بنطلون بس .لا خلاص مش عايزه

اسد قاعد ع السرير.ليه

ملك.انت زعلت يا أسدي

اسد ابتسم بحب.لاا يقلبي

ملك قريب من اسد وبسته.انابحبك اوي ي أسدي وبعدين دفنت رأسها في حضنه

اسد بتوتر.ملك كفايه كده يلا علشان تنامي 

ملك بخجل.انا مش عايزه أنام

اسد.ملك

ملك هزت راسها ب اه 

وبعدين.......

....

عند مراد روح الفيلاا

وطلع فوق واستغرب الهدوء دا 

مراد فضل يدور ع روح ف كل مكان فى الفيلا

مراد بغضب .ماشي ي روح ماشيي

مراد نزل بسرعه وطلع ع بيتها

عند روح كنت ركبت القطار وطلعت ع المنصوره

...

بعد شوي مراد وصل ونزل بسرعه البرق وطلع يشوفها.

مراد خبط ع الباب بعصبية.

ام روح .خير ي مراد ف حاجه

مراد كأن لسه هيتكلم 

بس أمه روح أتكلمت بسرعه.روح حصلها حاجه

مراد وقف مصدوم منها.اي

ام روح بخوف اكتر.مراد فين روح 

مراد سبها ونزل بسرعه ورجع الفيلا تاني 

ملهاش أثر

مراد كأن هيخرج من الاوضه بس لاقه الدولاب مفتوح ومفهوش هدومها

مراد بغضب .مو*تك ع ايدي يروح

مراد أتصل ع رجالته

وأمرهم يدوره عليها

وكمان هو نزل يدور عليها

...

عند روح

كنت وصلت بعد ساعتين عند صحبتها

روح بعيط.ف لاقتني بلم هدومي

دعاء.اهدي يقلبي .هو مستحيل يكون حد طبيعي

روح .أنا خايفه  لو لاقني  

دعاء.اهدي وان شاء الله خير.استني اجهز الاكل اكيد مكلتيش حاجه

روح بتعب.انا عايزه انام بس 

دعاء.لاا استني هعمل الاكل قولت

دعاء رحت تعمل الاكل 

ورح فضلت تفكر في اللي هيحصل

بعد شوي دعاء خلصت الاكل 

دعاء.يلا يقلبي كلي 

روح أو ما حطه الاكل ف بوقها طلعت تجري ع الحمام

روح فضلت ترجع وهي بتعيط

دعاء.بس يقلبي بس خلاص 

روح مسحت وشها.

دعاء.هو أنتي مالكك

روح . معرفش.معرفش 

دعاء بشك.طب روحي نامي انتي دلوقتي.بكره نشوف لو هنروح لدكتور 

فعلا روح رحت تاني 

....

تاني يوم الصبح

كان مراد لسه دخل الفيلا 

كان طول الليل بيدور عليها

مراد فضل يكسر ف الفيلا بغضب .

مراد بغضب .مش هرحمك يروح مش هرحمك


اخبرو احبتكم بحبكم ف لا الدنيا باقيه ولا هما باقون ❤️..

البارت 49

ملكت الأسد

Fatmahassan 🖤

مراد بغضب.مش هرحمك يروح مش هرحمك

مراد طلع فوق بس اول ما دخل الأوضه وشم ريحتها فيها

فضل يكسر ف الأوضه 

لحد ما وقع ع الأرض بتعب 

مراد نام مكانه من كتر التعب..

عند أسد وملك

اسد قام من النوم وبص عليها ف حضنه

ابتسم بحب وافتكر اللي حصل امبارح

اسد.مستحيل اخلي حاجه تبعدني عنك .مش هخلي حد يقرب منك ابدا

اسد بسها وفضل يحاول يقومها

اسد .يلا ي ملاكي كفايه 

ملك....

اسد فضل يبوسها ف وشها كتير علشان تقوم 

ملك بضيق .اوف  ف اي عايزه انام بق 

اسد.لا كفايه انتي وحشتني

ملك ابتسمت.بجد.طب ما أنا كنت معك

اسد بتملك.انتي لازم تكوني علطول معايا

ملك بضيق .هنرجع  تاني لي التملك بتاعك 

اسد يستغرب.تملك .وحضرتك عرفتي منين

ملك.بابا قالي 

اسد .هشام بيه دا عايز مني اي بجد 

ملك ضحكت وبعدين اتكلمت بحب.بابا دا كويس اوي وانا بحبو اويي 

اسد وهو بيحضنها.وانا كمان متحبش 

ملك .أسد مترجعش اسد وحش تاني ممكن 

اسد بص عليها وقال بحب . مستحيل اعمل كده ي ملاك الاسد 

اسد حاول يغير الموضوع

اسد بخبثه .ملك قومي البسي حاجه

ملك بصت ع مكان ما بيبص

ملك صرخت بخجل وهي بترفع الملايه ع جسمها.ي قليل الاداب.اطلع برا

اسد فضل يضحك بحب .هروح اخد دش 

اسد قام دخل الحمام وملك فضلت تبص عليه بحب 

....

عند ندي وحازم

كان حازم قام وبص ع ندي بهدوء وبعدين دخل الحمام

بعد شوي حازم خرج لاقه ندي صحيت 

حازم بهدوء.مش كفايه كده ولاا اي أنا سيبك بس علشان عمي لكن أنتي عرفه أنا ممكن اعمل ايه

ندي قامت بهدوء .حاضر هرجع معك وهعمل كل اللي عايزو كمان 

حازم قرب منها بخبثه.كل اللي عايزو 

ندي لنفسه.واحد مقرف وحيوان

ندي . ايوه كل حاجه.بس ترد عليا الاول 

حازم بهدوء.سمعني ي دكتوره

ندي .اي اللي حصل بينك وبين أسد.

حازم كشر بغضب.انتيى مالك 

ندي بقوه .هو دا سوالي .بس تعرف أنا مش مستغربه كنت متوقعه انك تعمل كده فعلاا 

حازم بغضب مسكها من أيدها.انتي متعرفيش حاجه

ندي .لاا اعرف .انت خونت ابن عمك 

حازم . اخرسي.

ندي بغضب.الااا أنت مريض وخاين

حازم بغضب وصوت عالي.معملتش حاجه قولت معملتش حاجه محدتش يعرف حاجه غير ورد الورد هي اللي كنت عرفه الحقيقة

ندي وهي بتحاول تخلي يتكلم.انت كدب انت بتقول كده علشان تتطلع ****

حازم .كنت بحبها أيوه بحبها كنت لسه مش فاهم حاجه عجبني طريقتها ولبسها وشكلها أنا واسد كنا قريبين من بعض جدا بس الموضوع دا أسد كان بيخبها مني ومكنش عايز حد يعرفها لحد ما فيوم أسد عرفنا أنه هيخطبها 

لما شوفت الصورة انصدمت ورحتلها علطول كنت عايز افهم اعرف عايز تفسير لكن كل اللي قالتو اني لو قولت حاجه هتقولي اني حاولت معها

سبتها ومشيت وأنا معرفش رايح فين كنت عارف طباع أسد وأنه متملك سكت وسافرت برا لحد ما كان لازم انزل علشان الفرح خلاص  قرب 

وبعد ما نزلت عرفت أنا ورد الورد مش مواقفه وان أسد هيعمل الفرح من غيرها وان كل حاجه بقت باسمي واسد مش هياخد ولا جنيه من عمي 

كنت عرف أن ورد بتعمل كده علشان توقف الفرح 

بس أسد كان مصمم

لحد ما لاقتها بتتصل عليا كان يوم الفرح وقالتلي اني لو مجتش مش هتروح

روح واول ما وصلت محستش بحاجة غير صوت اسد وهو بيصرخ

بص لاقتني نايم ف سريرها وهي نايمه جانبي وبتقول اني السبب كل دا علشان عرفت ان اسد مش هياخد حاجه من الفلوس

ندي حاولت تتكلم بقوه مزيفه.ا.ا.نت كداب انت عايزني اصدقك .

حازم بحزن ولي اول مره.محدتش صدقني حته ورد الورد كنت مصدقه أن أبنها يعمل كده ف أخوه كنت مصدقه.ثم أكمل بسخرية.بس يشاء القدر أنها تعرف كل حاجه

عرفت كل حاجه حته عمي بس اسد فضل متأكد اني السبب واني السبب ف أنه ميشوفش دا حته حملني الذنب ف موتها.حملني ذنب موت ورد الورد

حازم كان بيتكلم بوجع 

ندي قربت منه بخوف ومره واحدة حضنته جامد 

حازم فضل ثابت شوي 

وبعدين حضنها

واتكلم بدموع.انا معملتش حاجه مش أنا السبب 

برا كان هشام وقف وهو بيمسح دموعه ومشي 

جوا

ندي وهي بتحاول تتحكم في دموعها.عرفه 

حازم.انا كنت بحبها بجد .أنا مش وحش 

ندي حست بوجع ف قلبها لما قال إنه بيحبها

ندي فضلت حضنه حازم وهي بتمسح ع شعره لحد ما نام 

ندي فضلت تبص عليه بستغرب.كان ضعيف وهادي لي اول مره يكون كده كان طفل.

ندي بصوت واطي.انت مش وحش 

...

عند روح ودعاء

روح قامت من النوم بتعب 

دعاء.اي لسه تعبانه

روح بوجع.اوي بطني هتموتني

دعاء.البسي يلاا لازم نشوف دكتور

روح بتعب .لاا مش لازم هاخد اي مسكن وخلاص

دعاء.لاا يلا البسي

روح دخلت تلبس بتعب ودعاء كمان 

وبعدين نزلوا

بعد شوي وصلوا

ودخلوا عند الدكتورة

الدكتوره.حضرتك اي اللي تعبك 

روح .بطني بقالها كام يوم ف تعب مستمر جامد اوي 

الدكتورة.طب اتفضلي ف اوضه الكشف 

 بعد شوي الدكتورة خلصت 

الدكتوره.الف مبروك حضرتك حامل 

روح وشها بق اصفر.ا.ا.انا اي 

الدكتوره يستغرب.حامل ألف مبروك.دي شويه ادويه لازم تاخدها

دعاء بصت ع روح بقلق وبعدين خدتها ومشيت 

روح طول الطريق ساكته

بعد شوي وصلوا

دعاء بقلق.الف مبروك ي روح 

روح.انا عايزه انزلو 

دعاء بصدمه .ايييييي

...

عند ام روح 

كنت طول الليل بتحاول تكلم روح أو مراد 

ام روح.لا أنا لازم اروح اشوف بنتي 

ام روح لبست ورحت تشوف روح 

....

عند أسد 

كان خرج من الحمام لاقه ملك نامت تاني 

اسد ابتسم عليها

وقرب منها

وحضنها ونام.

...

عند ام روح رحت الفيلا 

البواب هو اللي دخلها اول ما دخلت لاقت المكان متكسر طلعت ع فوق بخوف وفضلت تفتح كل بابا لحد ما لاقت مرا نايم ع الأرض 

ام روح قرب منه بسرعه لأنها افتكرتو حصلو حاجه .مراد  حصلك اي 

مراد قام بتعب وبص عليها بهدوء

ام روح.فين روح ي مردا فين روح 

مراد بكدب .اتخطفت 

ام روح بصدمه .ا.ا.اي ب بنتي 

ام روح أغمي عليها.

مراد قام وشالها وحطها ع السرير

ورش مياه ع وشها

ام روح فاقت وفضلت تعيط 

ام روح.اانا عايزه بنتي ي مراد هي دي الامانه

مراد بهدوء مخيف . متخافيش بنتك هترجع 

مراد خرج برا واتصل يعرف حد وصل لحاجة ولاا لاا 

وكان الرد أنه لسه

..

عند دعاء وروح 

دعاء.اييييي

روح بعيط. أنا عايزة انزلو أبوس ايدك ي دعاء ساعدني

دعاء بغضب . أنتيى مجنونه فوقيى أنتيى عايزه تنزلي ابنك 

روح بعيط .دا ابن مراد . مش عايزه حاجه تفكرني بيه ارجوكي 

دعاء وهي بتحضنها.حرام ي روح اللي بتفكري فيه دا حرام 

روح فضلت تعيط اكتر

دعاء.اهدي يقلبييي.روح دا ابنك حته منك ازاي عايزه تقتلي روح لسه متخلقتش حرام عليكي.

روح .بس 

دعاء.لاا يروح الطفل هيفضل أنا مش عايزه اخسرك أنتيى أو هو أنتيى عرفه العمليات دي خطيره قد اي .روحي استريحيي ي روح روحي


بالله ي رسول الله لم نطلب ذهبا ولم نطلب ماسا بل طلبنا قلب من نحب فمنحنا الله اياه❤️..

البارت 50

ملكت الأسد

دعاء.لا يروح الطفل هيفضل أنا مش عايزه اخسرك أنتيى أو هو أنتيى عرفه العمليات دي خطيره قد.روحي استريحيي ي روح روحي

روح دخلت تنام بتعب وهي بتحط أيدها ع بطنها

روح بعيط .مش هقدر مش هقدر صدقني

روح نامت بتعب

برا كنت دعاء بتبص عليها بحزن 

بليل 

عند حازم قام لاقه نفسه ف حضن ندي حازم خرج بهدوء ودخل الحمام

حازم فضل يبص ع نفسه ف المرايا

حازم بغضب .ليه عملت كده ليه

حازم غسل وشه وخرج لاقها قامت وقاعده

ندي بهدوء.هنمشي امتا

حازم باستغراب.اي 

ندي .دا كان اتفاقنا.اني هعمل كل حاجه انت عايزها

حازم بهدوء.طب جهزي نفسك وأنا هقول لي عمي 

ندي بسرعه.انا هقولو

حازم هز رأسه بمشي 

ندي نزلت بسرعه لاقت هشام قاعد في المكتب بتاعه 

ندي بخجل.بابا كنت عايزه اقولك ع حاجه

هشام بحب .روحي مع جوزك 

ندي .بس 

هشام قام وبسها من راسها بحب. شكرا

ندي بتوتر..ان.انا خايفه أنا مش هعرف اتصرف معا تاني ثم اكملت بدموع أنا بترعب منه لما نكون لوحدنا  أنا مش بحبو ولا هو كمان بيحبني دا لسه بيحبها

هشام بحب . لاا مش بيحبها. بنتي خلت الشيطان يحكي كل حاجه خلتو هادي 

ندي افتكرت لما كان بيعيط وهو ف حضنها

هشام .أنا عرف انك هتقدري.

ندي .لو معرفتش

هشام . لاا هتعرفي ي دكتوره.ثم أكمل بحب .يلا اطلعي اجهزي

ندي حضنت هشام بسرعه.انا بحبك اوي 

هشام ضحك بحب .وأنا اكتر .بسرعه بق احسن ينزل ياكلنا

ندي طلعت بسرعه 

وهشام فضل يضحك عليها

فوق 

ندي طلعت لاقت حازم بيبص عليها بجمود وبيقول .بسرعه

ندي جبت هدومها ودخلت بسرعه الحمام تلبس

ندي بعد ما خرجت ولاقت حازم لسه بيبص عليها بجمود

ندي بصوت واطي.هنشتغل بق 

حازم نزل هو ندي بهدوء 

حازم .سلام ي عمي .اظن كفايه كده 

هشام مردتش عليه وحضن ندي واتكلم بصوت واطي.خلي بالك 

ندي بقوه.ابنك وحش ي حاج

هشام فضل يضحك بصوت عالي

وحازم كان واقف هيموت من العصبيه

حازم وندي خرجوا ركبوا العربيه وطلعوا ع الفيلاا بتاعتهم

حازم.كان بيقولك اي 

ندي .هاا بيسلم عليا عادي

حازم فضل يبص عليها بهدوء شوي وبعدين بص قدامه 

بعد شوي وصلوا 

حازم نزل هو وندي ودخلوا جوا 

ندي طلعت فوق تغير هدومها وحازم فضل شوي تحت بيفكر هيتعامل معها ازاي بعد اللي حصل 

ندي دخلت تغير هدومها ف الحمام وبعدين خرجت

لاقت حازم قاعد ع السرير لبس بنطلون بس

ندي اتكسفت واتوترت

حازم ابتسم بخبثه وقرب منها وهي فضلت ترجع لي ورا لحد ما لازقت ف الدولاب

ندي بتوتر .ف أي

حازم بخبثه.هو مش كان ف اتفاق بينا

ندي بقوه.ايوه فيه .

حازم .امال خايفه ليه

ندي وهي بتبعد .أنا مش خايفه منك 

حازم بسخرية.فاكرني هكون ضعيف بعد اللي قولتو الصبح

ندي .اللي هو 

حازم مسكهة من أيدها بغضب.بلاش إنا احسلك انتي فاهمه

ندي بغضب وهي بتبص ف عينه .ابعد أيدي

حازم اتعصب لما لاقها بتبص عليه بقوه وبتحدي

حازم جرها لحد السرير وبعدين زقها.طالما كان ف اتفاق بق 

حازم قرب منها وفضل يبوس*ها بعنف وبعدين نزل ع رقبتها يبوس*ها

ندي بهدوء.انا مش هقوم .بس بلاش تكون زي الحيوانات كده أنا مش هبعدك اتفضل اعمل كل اللي أنت عايزو 

حازم بص عليها بهدوء ولما جي يقرب منها مقدرش

حازم قام بغضب وخرج برأ الأوضه

ندي ابتسمت بهدوء ورحت تنام

تحت حازم دخل يتمرن شوي من كتر العصبيه 

حازم  بغضب .تستهل انت اللي غبي 

  ...

عند أسد وملك

ملك صحيت من النوم لاقت أسد لسه ف حضنها .

ملك بحب.اسد .أسد 

اسد...

ملك .أسسسسد قوم بق 

اسد صحي.مساء النور 

ملك ببراءة.انا جعانه

اسد ابتسم بهدوء.طيب حاضر

ملك .بسرعه 

اسد وهو بيقوم . حاضر

اسد نزل تحت يطلب الاكل 

وملك قامت تاخد دش 

بعد شوي ملك خرجت ولبست ونزلت 

كان الاكل وصل 

اسد وهو بياكل ملك .إحنا هنرجع بكره 

ملك بضيق.ليه 

اسد . كفايه كده ي ملاكي علشان الشغل 

ملك بضيق اكبر.بس أنا مش عايزه أرجع

اسد باستغراب.ليه مش عايزه تشوفي بابا وندي 

ملك بتوتر.عايزه

اسد بحب .امال يقلبي

ملك بحزن  .انت هترجع أسد وحش تاني وأنا مش عايزه كده

اسد حضنها بحب .مستحيل ارجع تاني يقلبي مستحيل

.....

عند مراد كان لسه بيدور عليها

ام روح وهي بتخرج بتعب .لسه متعرفش حاجه عنها

مراد بهدوء مصتنع.لاا 

ام روح فضلت تعيط

مراد . متخافيش هترجع

ام روح.ارجوك رجعها 

مراد .قريب اوي 

ام روح.انا عايزه اروح بيتي مش عايزه افضل هنا 

مراد.تحت امرك .السواق هيوصلك

مراد سبها ومشي...

.....

عند روح 

قامت من النوم بتعب 

وخرجت لاقت دعاء جهزت الاكل

دعاء.يلا يقلبي أنا كنت لسه هصحكي

روح بتعب.مليش نفس والله

دعاء.مش هينفع حته علشان اللي ف بطنك كلي اي حاجه

روح فضلت تاكل ب العافيه

ودعاء بتساعدها

روح قامت بتعب بعد ما خلصت اكل وطلعت تلفونها 

روح  بصت ع التلفون وفتحو تكلم امها لأنها كنت خايفه عليها من مراد 

روح اول ما فتحت تلفونها

..

عند مراد كان ف العربيه وبيدور عليها

لحد ما وصلت رساله ع تلفونه 

بلاش باك 

كنت روح نايمه 

مراد قرب من التليفون بتاعها وركب فيه شريحه ورجع التلفون مكانه 

باك 

مراد ابتسم بشر

وكلم الحراس بتاعه

مراد . ورايا ع المنصوره

مراد زود السرعه 

مراد .اخرتك ع ايدي 

...

عند روح 

دخلت دعاء علشان تخليها تاخد الدواء

دعاء بصدمه.انتي بتعملي اي

روح .هكلم ماما

دعاء قفلت التليفون بغضب 

دعاء.ي غبيه طالما جوزك مشهور اوي كده اكيد هيرقب تلفون مامتك علشان لو اتصلتي 

روح بخوف .أنا خايفه يعرف يوصلي

دعاء.طالما تلفونك مقفلول مش هيعرف 

روح فضلت خايفه 

دعاء خدي يلا الدواء

...

...اي عرفت مكانهم

مجهول.ايوه ي باشا

.. عايزها تكون عندي ف اسرع وقت  

مجهول.تحت امرك 

..مش عايزه حد يلمسها

..مجهول.تحت امرك ي باشا 

..سلام 

..اخيرا هتكون لياا ..

....

عند مراد وصل بعد ساعتين

العنوان

وطلع بغضب والحراس ورا

مراد فضل يخبط ع الباب جامد 

جوا

روح ودعاء قاموا بسرعه بخوف 

روح حطه أيدها ع بوقها.مستحيل مستحيل

دعاء.اهدي اكيد مش هو 

دعاء خرجت تفتح بخوف 

واول ما فتحت الباب مراد زقها ودخل 

دعاء بغضب.انت مين ي حيوان وازاي تتدخل كده 

مراد . أمسكها

مراد رح قاعد على الكرسي واتكلم بصوت عالي.اطلعي احسن ما انتي عرفه ممكن اعمل ايه.

1.2.3.4.5

وروح خرجت بخوف 

واول ما خرجت مراد قرب منها وضربها قلم وقعت ع الأرض

دعاء بغضب.سيبها ي حيوان

مراد بصوت عالي.اخرسي بدل ما اخلي الرجال تعمل معكي الصح 

مراد مسك روح من شعرها

دعاء بغضب.سيبها دي حامل الولد هيموت

مراد سبها بصدمه وقال ..ايييي

تكملة الرواية من هنا 👇👇👇

من هنا


طالما دخلتم عندنا هتلاقو كل اللي محتاجينه  روايات حصريه وجديده كامله حملو التطبيق ده 👇👇👇👇👇👇👇👇👇


التحميل والقراءه من هنا




Post a Comment

Previous Post Next Post